Vengeance - Albuquerque, New Mexico
Steve and Amy investigate a New Mexico restaurant plagued by paranormal activity. Steve finds out a bloodthirsty lawman was hanged nearby, while Amy clashes with the ghost of a murderer who takes pleasure in harassing the living.