Cool Pools in Canada, New York and Atlanta
Dive into some of the world's most extreme pools, including the Canadian pool with a 100-foot negative edge overlooking Lake Okanagan, a grand 24-carat gold inlaid pool in New York and an Atlanta rooftop pool with a glass bottom.