The Broken Part/The Meach Harvest
Mung sends Chowder to buy a replacement part for a broken machine, but Chowder's forgetful nature makes it a nearly impossible task. Then, to make a dish, Mung must confront the ghosts of his past and fight the most dreaded of all fruits: the Meach!