Have a Little Faith
Chef Cliff Crooks mentors a chef jeopardizing a local favorite spot in Port Jefferson, NY, a chef who refuses to change the menu at a seafood restaurant in New Haven, CT, and a daughter and head chef with no drive for her mom's dream in East Meadow, NY.