Holy Smokes Batman
Beau and the Galpin team take on two famous Hollywood cars built by the iconic George Barris. They completely restore the beloved candy-red tow truck from the show "Sanford and Son" starring Red Foxx. Then, an icon of the silver screen gets a refresh.