A Kitchen With a View and a Majestic Wedding Barn
Ben and Cristi help a multicultural family settle into their home by designing a kitchen and deck area using bold colors and unique materials that celebrate their blended cultures. Then, the Doziers transform a friend's old barn into a wedding hotspot.