"Sweet Bill's Badass Singalong Song" or "Bill Cosby Ain't Himself"
When Black Dynamite's old buddy, maverick Sweet Sweetback filmmaker Melvin Van Peebles, gears up to shoot his next blaxploitation movie in the Community, everyone's excited to help out except Bill Cosby!