El Ratoncito and the Tooth Fairy/Lexi Tries Gymnastics
After Bea and Lexi both lose a tooth, they wake up to find that the Tooth Fairy and El Ratoncito left them gifts! / Lexi is worried about making mistakes in gymnastics, so Bea and Priya help her practice to get more comfortable.