To Catch a Swarm/The Show Must Go On
The AB attempt to capture a Swarm Bakugan and use its portal capabilities to return to Vestroia. When Veronica Venegas interviews viral superstar Cubbo, the AB are shocked to hear he's telling lies to make himself look good.