Fresh, Not Frozen
Amy Schumer's husband, Chef Chris Fischer, shows her how to make her favorite frozen foods from scratch. While Amy gets things going with a Frozen Pina Colada, Chris shows her how to make Pigs in a Blanket, Pot Stickers and Potato Skins.