Calling All Bears
There's no shortage of needs on the homestead in the spring. Atz Sr. bow hunts to restock dwindling food supplies, while Atz Lee develops a new foothold in the wilderness. Otto, Charlotte and August scramble to protect livestock at the head of the bay.