Veronica Says Goodbye
John follows his heart to Texas, but Meghan wants more. Natalie's mom invites Michael to visit. During their final night, Ruben tells Debbie he has concerns about her past. Chantel waivers on giving Giannis another chance. Veronica says goodbye to Jamal.