Welcome to the Family
Loren is nervous for Alexei to meet her parents, and Mark is anxious for Nikki's arrival. Meanwhile, Devar meets Melanie's son, and Josh plans a surprise for Aleksandra's birthday. Also, Kyle and Noon begin their 90-day journey.