He's Just Not That Into U.S.
Corona is torn between her dream job and her dream man. Lily has doubts about her future with Josh. Tatha begs James to stay in Indonesia. Joanne and Sean are back to square one. Shekinah is thrilled by the traditional Turkish engagement ceremony.