The Itsy Bitsy Liar
Liz gets blindsided by Ed. Mahmoud packs his bags. Sophie opens up about her sex life. Emily’s attempt to win over Kobe's friends backfires. After three kids, Loren wants her body back. Patrick and Thais arrive in Brazil after two years.