Make Your Own Takeout: Thai It You'll Like It Easiest-Ever Pad Thai
Rachael Ray whips up a homestyle version of a takeout menu favorite: Pad Thai. Her husband, John, pours Tongue Thai'd Martinis with Thai basil, vodka and Sichuan peppercorn simple syrup.