Breakfast for Dinner, South of the Border
Rachael Ray shows that breakfast for dinner doesn't have to mean pancakes and scrambled eggs. She whips up crave-worthy Chilaquiles with a rich, red chile sauce made with Guajillo peppers for a satisfying kick.