Summer Simplicity
Rachael Ray is making an easy, flavorful meal to enjoy all summer long. Fire up the grill for savory Rosemary-Garlic Steaks with Arugula, plus Tomatoes and Parmigiano-Reggiano paired with cool but fiery Potato Salad Fra Diavolo.