Monkey Man
An underground fight club worker seeks vengeance against the corrupt leaders who murdered his mother and continue to prey on the powerless.
An anonymous young man unleashes a campaign of vengeance against the corrupt leaders who murdered his mother and continue to systematically victimize the poor and powerless.