Inside Man (HBO)
A cunning thief sets an elaborate bank robbery in motion that pits him in a cat-and-mouse game against a determined detective.
A cunning thief sets an elaborate bank robbery in motion that quickly spirals out of control. Or is it going exactly as planned? Denzel Washington, Clive Owen and Jodie Foster star in this riveting thriller from director Spike Lee.