Ex-tremely Close
Kayee and Jerry escape to his cabin, where Kayee plans a memorable evening. Things intensify between Lisa and Jimmy during a game of truth or dare. Alex thought nothing could be crazier than Caroline meeting his family -- until he meets Caroline's mom.