Everyone's Invited
Ethan, Olivia, Micah and Moriah celebrate Ethan's birthday in Jamaica! The trip takes a turn when Micah and Moriah confront Olivia about her issues with Kim. Barry arranges a river trip, but when Olivia hears that Kim is going, she makes a tough decision.