The Simple Intimacy of the Near Touch
Stefan and Damon return to Mystic Falls at Sybil's request. Bonnie returns from Paris and then attends the Miss Mystic Falls pageant with Stefan, Damon, Caroline and Enzo. Sybil taunts Damon with memories of Elena.