Queen of Hearts
With one room under their belt, Trixie and David take on the love-themed Queen of Hearts room. Celebrity guest Nicole Byer and drag sensation Mo Heart lend a hand as they use inspiration from Trixie Cosmetics to elevate this love fantasy to another level.