The Wrath of Rama Khan
Supergirl's struggle against Leviathan reaches a boiling point as she faces off against Rama Khan (guest star Mitch Pileggi). Meanwhile, as Lena and Hope work to launch Project Non Nocere, Hope proves to be an invaluable asset to Lena.