Rather the Fallen Angel
James falls in deeper with the Children of Liberty in his efforts to meet Agent Liberty. Meanwhile, Supergirl and Manchester Black follow a lead on Agent Liberty's location, but things take a dark turn. Lena kicks off her first set of trials.