Sunhe Has Got To Go
Jason's father visits and gives Sunhe a piece of his mind. Kathy goes ballistic when Carlo blurts out Cristina's secret. Shay gives Angie all the dirty details of her sex life. Paula stalks her mom and crashes her date.