For Everything There is a Season
On a road trip across the country to move Janelle to North Carolina, Christine, Janelle and David stop at a bar where Janelle has her first shot ever. The fate of Meri's B&B is up in the air, and Kody and Robyn have a heart to heart with Aurora.