Doubting Polygamy
Kody tells his friend Kyle, a polygamist whose first wife left him, that he's feeling jaded about polygamy. Kody's wives are refusing to all live under one roof, and the roller-coaster ride of houses sold, lost and stalled has everyone at a boiling point.