Arturo is a good friend of the shop, and his classic Nova will be a monster, with a rebuilt supercharged 6.2 LS, plus upgrades to the chassis and brakes. Also, the crew revives a classic 1924 LaFrance fire truck for the nearby Cedar Hill Fire Department.