Operation Dog and Hippy Boy
Scooby and Shaggy head off to Dr. Phibes' lair on information Phibes has called a meeting of the world's most fiendish fiends. Before sending Menace to the moon, Scooby uses a Super Scooby Snack with morphing power to take on Menace's form.