The Dragon's Secret
After an exchange student named Mai Lee shows up to stay with Velma, Kung Fu wizards begin attacking the town and trying to get her. The gang decides to help, but trouble starts when Shaggy develops a crush on Mai Lee that really gets under Velma's skin.