Jeep J-Too Sketchy
Derek teams up with Dave Chappelle to revitalize a 1972 Jeep J2000 that's sat among a field of neglected Jeeps. Together, they cobble together parts from various Jeeps to get theirs running, and attempt to make the 100-mile journey back to Derek's shop.