Befriending a Beast
After rescuing 30 hybrid wolf-dogs, Tia, Tania, and the twins return to Texas. In the French Quarter, the pandemic has forced Tia to shut down her restaurant, and Toney and Earl band together to deliver meals to the elderly using Tahyo Tavern’s resources.