Brooke Hosts a Night of Undeniable Good
After making Chase a bad boy backfires spectacularly, Brooke's course-correct reminds her that doing good is really hard. Meanwhile, Cary attempts to "win" his reunion and Pat heads to Ohio to reconnect with her former self.