Catastrophe and the Cure
Dan enlists Julian to help in his search for Nathan. Mouth fills Clay in about Nathan as Haley explains Nathan's disappearance to Jamie. Brooke gets an idea of how to bring patrons to an empty Karen's Café, and Chris Keller confronts Chase about Tara.