The Last Day of Our Acquaintance
As Brooke angrily deals with Alex's tryst with Julian, Lydia's condition worsens, prompting Quinn and Haley to try to reconnect with Taylor. Clay is forced to deal with Katie's advances, and Nathan helps Jamie come to terms with Lydia's impending death.