Squeak Show/Rodeo Bugs
Bigfoot mistakes Squeaks as Bugs' new cat, and goes to every effort to return him to his rightful place. Then, Bugs and Yosemite Sam attend a rodeo only to have their sideline shenanigans force them into the ring.