A Matter of Life or Seth
Brutal heat punishes Suzanne as she makes a new start after leaving Seth. Barehanded Killer Bulent takes on a monitor lizard. A potential snake attack could be Seth's first African food win. A tribe plans a move that could upend the challenge.