Alone: Man Up or Bow Out
Trying to survive 21 days completely solo, survivalist Luke McLaughlin takes on the dangerous badlands of South Africa. Stalked by ferocious lions and hyenas, Luke must get a kill if he has a chance to finish the challenge.