Disaster at the Bead Site
Disaster strikes when Duane and Charlie attempt to drill down a smoke vent at the Bead Site. Chad and Josh follow the fault line back to the collapsed mine. Eric explores an indigenous site in Ohio that holds clues to Blind Frog Ranch.