Cowboy Legacy
Mark and Digger invent a high-proof thump keg. When news breaks that their friend Cowboy has been killed, they hurry to retrieve a barrel he was tending. Tickle puts faith in an unproven recipe to save his restaurant. Jerry designs a solar mash fermenter.