Long Arm of Kenny Law
Fed up with canned food and hiding in the woods, Josh gets into trouble with Kenny Law. Popcorn's son proves as unpredictable as his notorious dad. Tim and Howard rediscover a lost recipe for log still whiskey invented by a Kentucky teenager in 1836.