Thunderbird of Pennsylvania
The team makes an incredible discovery while investigating sightings of a large bird of prey terrorizing Chestnut Ridge, PA. Sanderson believed it to be the mysterious thunderbird, a pterodactyl-sized, razor-clawed predator documented in Native folklore.