Family Lies
It's the start of hunting season, dubbed the "Holy Day for Game Wardens." Wardens Inman and Eddins investigate the illegal shooting of two deer. Then, Wardens Stapleton and McGee swap out bass fish in the Bois d'Arc Lake.