Liberty Bel Air
In the quest to revive a 1953 Chevrolet Bel Air's memories, Tony and his team embark on a mission to assemble a massive puzzle. Meanwhile, a 1967 Ford Bronco, tested for motor issues, reveals the need for a complete rebuild.