Wishing for Lake Wisconsin, Wisconsin
A firefighter from Madison, WI, is looking for a home on nearby Lake Wisconsin where he can unwind. He also wants space for entertaining family and friends, so his sister-in-law joins the hunt to make his dream a reality.