To Get to the Other Side, Hell Yeah!
Kite Man and Golden Glider encounter an unexpected adversary while trying to get rid of the Anti-Life Equation. Just as Malice finds her footing at Noonan's, she is unsettled by a visit from Darkseid on the anniversary of her parents' deaths.