The Bitchin' Bel Air
From the outside, this '57 Bel-Air has all the markings of a classic, but a closer inspection reveals rust in the rockers, sloppy gaps and damaged trim. While fixing up the obvious, the customer also wants a bigger engine, which means a lot of other work.