The Meal That Changed Your Life
Eight home cooks and Julia Child superfans enter Julia's kitchen to kick off the competition. Head judge Antonia Lofaso challenges the cooks to take inspiration from the meal that changed Julia's life. Then they make the dish that changed their own lives.